Vedenie podvojného účtovníctva
- kontrola dokladov – formálnej správnosti, upozornenie a odstránenie chýb
- zaúčtovanie dokladov – doklady správne zaúčtujeme
- daňové priznanie k DPH – spracujeme daňové priznanie k DPH, kontrolný a súhrnný výkaz
- účtovná závierka – vypracovanie súvahy, výkazu ziskov a strát vrátane všetkých potrebných príloh.
- daňové priznanie právnickej osoby – vyčíslime daň z príjmov, v medziach zákonných možností v optimálnej výške
- priebežný report tvorby výsledku hospodárenia
- priebežné informácie o pohybe vybraných položiek
- informácie o zákonných lehotách splatnosti dôležitých platieb
- vypracovanie saldokonta dodávateľov a odberateľov
Vedenie jednoduchého účtovníctva
- kontrola dokladov – formálnej správnosti, upozornenie a odstránenie chýb
- zaúčtovanie dokladov – doklady zaúčtujeme do peňažného denníka a ostatných účtovných kníh
- daňové priznanie k DPH – spracujeme daňové priznanie k DPH, kontrolný a súhrnný výkaz
- účtovná závierka – príjmy, výdavky, majetok a záväzky
- daňové priznanie – vyčíslime daň z príjmov, v medziach zákonných možností v optimálnej výške
- priebežný report tvorby výsledku hospodárenia
- priebežné informácie o pohybe vybraných položiek
- informácie o zákonných lehotách splatnosti dôležitých platieb
Spracovanie mzdovej agendy
- výpočet miezd a platov zamestnancov
- vypracovanie a zaslanie výplatných pások
- prehľady o zrazených a odvedených preddavkoch na daň (mesačne) a následné podanie na daňový úrad elektronickou formou
- Hlásenie o vyúčtovaní dane
- mesačné výkazy preddavkov na poistné na verejné zdravotné poistenie pre ZP a následné podanie elektronickou formou
- mesačný výkaz poistného a príspevkov pre Sociálnu poisťovňu a jeho následné podanie elektronickou formou
- rekapitulácie miezd
- dovolenky, neprítomnosti, prekážky v práci
- ePN
- príkazy na úhradu
- interné mzdové doklady
- odmeňovanie zamestnancov
- zrážky zo mzdy
- tvorbu mzdových rezerv
- účtovný doklad ako aj rozúčtovanie nákladov na strediská a zákazky
- tvorba a čerpanie sociálneho fondu
- individuálne nastavenie a spracovanie podkladov personalistiky
Daňové a ekonomické poradenstvo
- Poradenstvo v oblasti daní, odvodov a poplatkov
- Stanovenie výsledku hospodárenia a optimalizácia dane
- Ekonomický reporting
- Stanoviská a poskytnutie vysvetlení v aplikácii záväzných právnych predpisov
Administratívne služby
- profesionálne spracovanie rôznych firemných dokumentov
- vypracovanie potrebných žiadostí
- ostatné administratívne služby
Zastupovanie pred všetkými potrebnými úradmi a inštitúciami
Našich klientov zastupujeme pri potrebnej komunikácií s inštitúciami, akými sú:
- colná správa
- daňový úrad
- obvodný úrad
- sociálna poisťovňa
- zdravotné poisťovne
- exekútorske úrady
- banky a iné finančné inštitúcie
Správa elektronických schránok spoločnosti
V prípade potreby Vám ponúkame správu elektronickej schránky Vašej spoločnosti, ktorá Vám zjednoduší prístup ku elektronicky doručovaným úradným správam.
Služba zahŕňa:
- oznamovanie prijatých úradných správ emailom,
- preberanie obsahu prijatých úradných správ a jeho preposielanie emailom na požiadanie,
- archivovanie prijatých úradných správ prehľadnou formou.